zygmuntzt
Forumowicz
Wiek: 50 Dołączył: Czw Gru 14, 2006 9:53 Posty: 163 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto Gru 20, 2011 10:36 Temat postu: Umowa na projekt drogi |
|
|
Zgodnie z obietnicą garść bieżacych informacji.
Oto wyciąg z podpisanej przed kilkoma dniami umowy:
***
1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa ul. Żurawiej w Gdyni na odcinku od ul. Chabrowej do ul. Modrzewiowej”.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) mapy do celów projektowych uzgodnionej z Marynarką Wojenną oraz ZUDP,
2) badań geologicznych gruntu i warunków hydrogeologicznych w zakresie wynikającym z potrzeb i uwarunkowań lokalnych,
3) projektów budowlanych i wykonawczych w następującym zakresie:
a) budowy układu drogowego (komunikacji kołowej i pieszej) wraz z docelową i tymczasową organizacją ruchu,
b) przebudowy skrzyżowania ulicy Chabrowej z ul. Żurawią,
c) budowy ciągu pieszego łączącego ul. Żurawią z ul. Malinową wraz z schodami terenowymi,
d) budowy i przebudowy kanalizacji deszczowej,
e) rozbiórki istniejącej infrastruktury i urządzeń budowlanych kolidujących z projektowanym układem drogowym,
f) budowy muru oporowego w sąsiedztwie budynków Malinowa 2 i 4,
g) przebudowy sieci wodociągowej wraz z budową studni wodomierzowej z urządzeniami pomiarowymi,
h) budowy i przebudowy kanalizacji sanitarnej,
i) budowy oświetlenia gminnego ul. Żurawiej (na odcinku od ul. Chabrowej do ul. Modrzewiowej),
j) przebudowy lub zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej (naziemnej i podziemnej),
k) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla wszystkich branż,
l) inwentaryzacji zieleni i gospodarki drzewostanem,
ł) wykonania planu zagospodarowania terenu z projektowaną zielenią, uzgodnionego z Ogrodnikiem Miasta,
4) kosztorysów inwestorskich,
5) przedmiarów robót,
6) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
7) zestawienia projektowanej infrastruktury, tj. długości i średnic projektowanych sieci oraz zaznaczenie, które istniejące przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne należy przebudować w związku z projektowaną inwestycją. Zestawienie musi zawierać numery działek, na których projektowane są sieci,
schematu tyczenia inwestycji
***
Wykonawca zobowiązuje się opracować i dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w terminach:
1) Etap I:
Pisemne powiadomienie właścicieli posesji, o których mowa w § 1 ust. 7 niniejszej umowy 02.03.2012 r.
2) Etap II:
Mapa do celów projektowych, projekt budowlany wraz z kompletem uzgodnień i decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach, inwentaryzacja zieleni i gospodarka drzewostanem, badania geologiczne gruntu, plansza zagospodarowania terenu z projektowaną zielenią, materiały, o których mowa w § 1 ust. 4 pkt 8 niniejszej umowy 14.09.2012 r.
3) Etap III:
Projekty wykonawcze wraz z projektem tymczasowej i docelowej organizacji ruchu oraz kompletem niezbędnych uzgodnień, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 12.10.2012 r.
***
Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 strony ustalają płatności na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę w następujący sposób:
1) Po dostarczeniu pisemnych powiadomień właścicieli posesji oraz mapy do celów projektowych i badań geologicznych gruntu, na podstawie podpisanego przez obie strony umowy protokołu przekazania, Wykonawca wystawi fakturę w wysokości 100% wynagrodzenia za te prace, tj.: 13 530 zł. brutto.
2) Po dostarczeniu projektów budowlanych wraz z kompletem uzgodnień, inwentaryzacją zieleni i gospodarką drzewostanem, planszą zagospodarowania terenu z projektowaną zielenią , oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i materiałów, o których mowa w §1, ust. 3, pkt 7) i ust. 4, pkt niniejszej umowy, na podstawie podpisanego przez obie strony umowy protokołu przekazania, Wykonawca wystawi fakturę w wysokości 70% wynagrodzenia za te prace, tj.: 42 619,50 zł.brutto.
3) Po dostarczeniu projektów wykonawczych wraz z projektem tymczasowej i docelowej organizacji ruchu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi na podstawie podpisanego przez obie strony umowy protokołu przekazania, Wykonawca wystawi fakturę w wysokości 70% wynagrodzenia za te prace, tj.: 27 552 zł.brutto.
4) Fakturę obejmującą 25% pozostałego wynagrodzenia za opracowania wymienione w pkt 2) i 3) Wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, tj.: 25 061,25 zł.brutto.
5) Fakturę końcową obejmującą 5% wynagrodzenia za opracowania wymienione w pkt 2) i 3) Wykonawca wystawi po uprawomocnieniu się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, ale nie później niż 6 miesięcy od czasu uzyskania opinii Zamawiającego o przyjęciu całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, tj.: 5 012,25 zł. brutto.
***
wykonawcą jest firma VIA CONSULTING Sp. z o.o
Pozdrawiam _________________ Radny Miasta Gdyni. "UWAŻNIE SŁUCHAM, ODWAŻNIE DZIAŁAM"
zapraszam na FB:
https://www.facebook.com/zmudatrzebiatowski
kom: 502 153 888
O Gdyni z pierwszej ręki:
www.kochamgdynie.pl |
|